BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Мнение от DrivinGGoD » 10 Мар 2012, 19:03

BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:Всъщност редовия шестак далеч не е единственото, което прави този мотор уникален... но вие си говорете :smoke:



ОК, може и така да е..... Ти например какво уникално намираш?


Адаптивни ксенонови светлини, вградена навигационна система, тракшън контрол... да продължавам ли? Има още много... Смятам в нет-а има много информация, но ако искате мога да извадя доста информация от прес информацията :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Мнение от BMW_RIDER » 10 Мар 2012, 19:25

DrivinGGoD написа:
BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:Всъщност редовия шестак далеч не е единственото, което прави този мотор уникален... но вие си говорете :smoke:



ОК, може и така да е..... Ти например какво уникално намираш?


Адаптивни ксенонови светлини, вградена навигационна система, тракшън контрол... да продължавам ли? Има още много... Смятам в нет-а има много информация, но ако искате мога да извадя доста информация от прес информацията :yes:


Ами тия неща ги има и на други мотори не са уникални за БМВ особено тракшъна и АБС-и, освен това и да ги няма навигация се слага супер лесно. Да не говорим ,че тия неща са толкова важни за един мотор колкото айкюто за един футболист. Но айде да речеме ,че тоя мотор е туринг въпреки ,че Алх го написа, ако искам адаптивни светлини навигация и т.н. ще се кача в кола... Какъв е смисъла да слагам един куп кожи каски и да трепера на всяко хлъзгаво петно та накрая да гледам в навигацията и светлините????

В никакъв случай не казвам ,че тоя мотор е лош, ноооо да го сложат пред Диавела :help:
Тези награди, както и доста голяма част от статии тестове и т.н. нали се сещате ,че това са медии а те не винаги са абсолютно безпристрастни, и пари за реклама и т.н. играят доста в отзивите за една машина.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Мнение от DrivinGGoD » 10 Мар 2012, 21:45

Ако почетеш повече за мотора ще разбереш какво имам предвид... но аз от мотори не разбирам, нито се интересувам... стана ми интересен този мотор и почетох... толкова... нито съм карал много мтоори, нито съм искал да карам, нито искам да карам...

A few of the highlights at a glance:

* Supreme in-line 6-cylinder engine with a high level of pulling power, especially in the lower and medium engine speed range.
* Engine output 118 kW (160 bhp) at 7 750 rpm and maximum torque 175 Nm at 5 250 rpm.
* Over 70 per cent of the maximum torque is already available from 1 500 rpm.
* The lightest and most compact 6-cylinder in-line engine in serial motorcycle production > 1000 cc weighing just 102.6 kg and measuring 555 mm in width.
* Consistent lightweight construction throughout the entire vehicle (magnesium front panel carrier, aluminium rear frame, crankshaft etc.).
* E-Gas.
* Three modes to choose from (“Rain”, “Road”, “Dynamic”)
* High active safety due to standard BMW Motorrad Integral ABS (part integral).
* Dynamic traction control DTC (Dynamic Traction Control) for maximum safety when accelerating (optional extra).
* Chassis with Duolever and Paralever and ideal mass concentration for dynamic riding properties combined with optimum comfort.
* Electronic Suspension Adjustment ESA II for optimum adaptation to all uses and load states (optional extra).
* World premiere in a motorcycle: Adaptive Headlight (optional extra) for increased safety at night in conjunction with standard xenon headlamp and fibre optic rings.
* Integrated operating concept with Multi-Controller, TFT colour display and menu guidance for the first time.
* Audio system with preparation for navigation device and controllable interface for iPod, MP3, USB, Bluetooth and satellite radio (USA and Canada only) (standard in the K 1600 GTL).
* Innovative design with outstanding wind and weather protection.
* K 1600 GT with active riding ergonomics for proactive touring.
* K 1600 GTL with a very comfortable, relaxed ergonomics set-up for long trips with pillion passenger as well as luxurious touring equipment.
* Central locking for storage compartments, panniers and topcase (optional extra).
* Extensive fittings and individually tailored accessories at the familiar high level of BMW Motorrad.


http://www.bmwblog.com/2010/10/06/world ... -revealed/
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Мнение от alx » 11 Мар 2012, 2:41

Никой не твърди, че тОзи мотор не е много напреднал технологически. Аз затова и написах, че ми е ясно защо е избран. Но просто изразих мнение, че като запален моторджия продто си мисля, че бмв с този мотор са отговорили на въпрос/ проблем които не съществува.
алекс
трабант 601с
разни други возила

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Мнение от DrivinGGoD » 11 Мар 2012, 11:11

В америка може би не, но в европа огромен процент от моторите по пътищата са BMW... и съм виждал много от предшественика му... та може и да има смисъл от него :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Мнение от Elesar74 » 14 Мар 2012, 14:04

Моторетката е супер, удоволствие бих го карал, дори и купил, ако мога да си го позволя.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: BMW K 1600 GT е мотор на 2011 г.

Мнение от zAcK » 14 Мар 2012, 19:50

Ама не може да не признаете, че бая глупости има изписани в тая тема :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Лично аз ако имах възможност, щях да имам поне 5 мотора. За всяко мое състояние на духа по един :mhihi:
А ако имах още по-голяма възможност, със сигурност щях да имам един такъв К 1600 GT да му се радвам :yes:
Дори и само заради двигателя, мотора си е мания. Досега като съм слушал за него, всички твърдят, че е достоен противник на Голдуинг :roll:
Дори и нещо повече!

А това за телепортирането, аз и с Интрудер, и с БМВ-то пак ще се телепортирам :idea: :idea: :idea: :idea:

Иначе на мен ми е много приятно да си разцъквам насам-натам с Трансалп-а ;) GSXR-а понякога ми е мания да го карам,
но понякога ми се иска да се наслаждавам на пътуването, не на самият път и мотора. Та с моторите работите са много относителни :ok:

Но най-лошото, което съм забелязал е, че повечето каращи мотори, ги карат от само от гъзария :banghead: :banghead: :banghead:


Ей ви да прочетете какво бях написал една сутрин, докато си пих кафето :mhihi:

Тази сутрин преглеждах календара на мотосъбитията за следващата 2011 година, и както сигурно се досещате за доста от уикендите са планирани по два събора! Един на мотоклуб от БМА и един на клуб от „Свободните мотористи“. Сега ще си кажете какво от това, всеки да ходи където си поиска. Е хубаво ама много от мотористите имат приятели от различни клубове, кой от БМА, кой от Свободните, кой просто клуб. И преглеждайки календара се замислих за разните му там неща като моторите, свободата и уважението и дали те имат почва тук при нас и в останалите страни между така наречените рокери.

Та мисля си аз. Обичам и карам мотори повече от 15 години, от тогава, когато съм бил на по-малко от 15 години. Карал съм кога повече, кога по-малко. Кога някой MZ от 1959 година, кога нещо по-ново. И си мисля, че през времето, в което съм карал съм разбрал нещо. Истинският моторист притежава две основни качества – уважава останалите и е свободен! Всички останали , които не притежават тези качества са просто позьори надъхани от някой американски филм, хора в кожени дрехи изпили малко повече концентрат или печалбари целящи някаква лична изгода.

Та да се върна мислите си и на качествата на истинския моторист, рокер, моторджия или както там го наричат. Първо е уважението. Без него не може. Не защото пак по някакви си филми казват „Уважавай за да те уважават“. Не затова, а защото когато си карал мотор и си почувствал удоволствието от свободата да караш, ти идва от вътре да поздравиш изгърбения колега на пистарката от седлото на стария чопър. Защото ти идва отвътре да спреш да изпушиш по цигара със закъсалия с MZ-ката. Защото ти идва отвътре да се усмихнеш като видиш спряно ендуро на улицата. Това е истинското уважение на истинските мотористи, които се наслаждават на свободата да карат мотори. И точно свободата е второто важно качество на истинния моторист. Той е свободен. Свободен да кара накъдето го води сърцето, свободен да чувства пътя и вятъра, свободен да пие колкото бира си иска и с когото си иска! Свободен да уважава.

Да се чувстваш свободен и да уважаваш. Съвсем простички качества, ама май доста от хората дето карат мотори ги нямат. Може би затова в момента стари приятели от различни клубове и без клубове трябва да се чудят на кой от двата събора трябва да отидат. А може би на двата? А дали ще са добре дошли на единия или на другия? А дали там ще се чувстват като свободни мотористи? А дали не е най-добре просто да покараме и после да изпием по някоя бира където ни падне? Та защо трябва да е толкова сложно. Това ли беше идеята на това да караме мотори? За това ли си мечтаехме, като бяхме 10 годишни? Това ли ни кара да се чувстваме свободни?

И накрая въпреки всички различия. Въпреки това, че сме хора, че единият кара чопър, а другият пист или някой турист, че единият може да изпие две кофи бира и другият само половин, че единият плаща членски внос, а другият просто кара насам натам, нали накрая има едно нещо, което ни обединява. Едно простичко нещо. Да се качиш на мотора и да се почувстваш свободен.

P.S. И ако може преди да ме оплюете яката, се качете на мотора, тръгнете накъдето ви падне и помислите за това всъщност какви сте и какво за вас е да карате и да уважавате.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook