пастиране-въпрос

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2005

пастиране-въпрос

Мнение от e38 » 07 Май 2006, 1:31

смятам да пастирам 520 но ме притеснява само едно нещо по предния капак на места лака е улюпен с размер 5 на 5см.има ли смисъл от пастиране?става въпрос за машинно пастиране и незнам дали боята ще прегори :roll: вие какво мислите :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Мнение от liort » 07 Май 2006, 12:45

Първо си боедиши предния капак , и след това пастираи. Иначе ще си личи и ще стане много грозно. За боята няма да прегори , но ще стои матово.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 09 Май 2006, 19:33

Аз мисля, че ако не е много захабен капака, т.е. ако е все още лъскав, ще стане още по-лъскав. Друг е въпросът, петната, да се избягват, защото наистина ще стане грозно. Опитай се да не държиш пастата повече от 10 мин., за да не се похаби лъскавият слой, който ти е останал.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 09 Май 2006, 20:45

Ако мислиш, че като пастираш капака и тия петна ще се уеднаквят, и няма да си личи, бъркаш. А ако искаш само да си пастираш, и петната да си останат, няма смисъл, по-добре детайлите по които има олюпване да се пребоядисат и след това да се полира цялата кола.

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 09 Май 2006, 20:50

Някой може ли да обясни точно разликата между пастиране и полиране?
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 09 Май 2006, 21:54

Иво написа:Някой може ли да обясни точно разликата между пастиране и полиране?


В общи линии става дума почти за едно и също нещо. Пастирането е предимно машинно и се извършва след боядисване или ако боята е надрана или захабена, а полирането е просто по-финна паста с която просто се вади гланц и се получава един защитен слой който предпазва предимно да не се лепят мушички и да пада лесно прах и кал. Мисля, че е това.
Язе съм прост бояджия и моем само да въртим с кичето и пастата, а ваксата да я въртят простаците на мивката ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 09 Май 2006, 22:05

Здравейте, аз също имам такива няколко петна по колата дето е паднал лака. Интересува ме как се оправя това? Нанася се само лак или се шкури всичко и после пак боя и после лак. И как се таксува тази услуга горе-долу? Колата ми не е металик. Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Май 2006, 22:55

Иво написа:Някой може ли да обясни точно разликата между пастиране и полиране?
Полиране - изглаждане на горния слой боя (лак).
Пастиране - нанасяне в/у горния слой на защитна паста (вакса). :roll:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 10 Май 2006, 1:02

a3 написа:Здравейте, аз също имам такива няколко петна по колата дето е паднал лака. Интересува ме как се оправя това? Нанася се само лак или се шкури всичко и после пак боя и после лак. И как се таксува тази услуга горе-долу? Колата ми не е металик. Благодаря.


Детайла си се обработва от А до Я и се таксува като цял детайл, демек от 80-150лв в зависимост от състоянието, цвета и големината на детайла

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook