BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
С представянето на новата ActiveHybrid 5 BMW ще се опита да съживи дискусията около своята хибридна гама. Наскоро представения в Токио автомобил има 3.0-литров 6-цилиндров двигател с 306 кс и електромотор с 56 кс. Общата мощност на двата е 340 кс и 450 Нм максимален въртящ момент.
Заедно с 8-степенната автоматична скоростна кутия, автомобилът се ускорява до 100 км/ч за 5.9 секунди и харчи средно по 6.4-7 л/100 км. Отвън автомобилът се разпознава по модифицираната радиаторна решетка, ActiveHybrid надписите и матираните изпускателни накрайници отзад. Срещу доплащане клиентите могат да поръчат "Bluewater" син цвят и 18-инчови джанти "Streamline".
Вътре ActiveHybrid 5 е получил по-богато оборудване, брандирани лайсни на вътрешните прагове и алуминиева "ActiveHybrid 5" табелка на централната конзола.
Заедно с 8-степенната автоматична скоростна кутия, автомобилът се ускорява до 100 км/ч за 5.9 секунди и харчи средно по 6.4-7 л/100 км. Отвън автомобилът се разпознава по модифицираната радиаторна решетка, ActiveHybrid надписите и матираните изпускателни накрайници отзад. Срещу доплащане клиентите могат да поръчат "Bluewater" син цвят и 18-инчови джанти "Streamline".
Вътре ActiveHybrid 5 е получил по-богато оборудване, брандирани лайсни на вътрешните прагове и алуминиева "ActiveHybrid 5" табелка на централната конзола.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
Много пъти съм се питал заслужава ли си на тоя етап тази толкова сложна и скъпа технология заради икономията на2-3 литра гориво на 100 км.Супер скъпи батерии,сложна електроника и механизми на и без това натоварените и сложни автомобилни системи.Накрая като смениш батерията за 2-3к евро след 6-7 години и ще отиде по дяволите всичката икономия без да смятаме евентуални други ремонти.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
3 литра на 100км си е доста добра икономия ,особено ако с колата навъртиш повечко км 


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
peters75 написа:...Накрая като смениш батерията за 2-3к евро след 6-7 години и ще отиде по дяволите всичката икономия без да смятаме евентуални други ремонти.
нито батериите са 2-3к€, нито се сменят на 6-7 години... цифрите обикновено са далеч по-грозни- обикновено са 6-7-8к€ и 5г. или 100 000км. и икономия накрая просто няма

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
Наистина ли са толкова фрапиращи тези цени
Ако наистина е така, защо изобщо се прави...нещо не ми се връзват нещата
Или може би всичко е свързано с екологията

Ако наистина е така, защо изобщо се прави...нещо не ми се връзват нещата

Или може би всичко е свързано с екологията


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
ще те излъжа за кой хибрид (май някой Лексус беше ама помня ли ти
) ги гледах цените- на 5г./100 000км (което дойде първо) сменяш батерии и цената им беше над 5к€...
Я да видим сега... За лесно смятане слагаме 4л/100км. по-нисък разход (което е невъзможно)- 10лв. на 100км. икономия... на 100 000км. си спестил 10 бона (реално я има 5 бона икономия, я не)- те батериите са по-скъпи
Всичко е (тоя тип хибриди де) заради екологията- така официалният разход пада, падат емисиите и се покриват високите еко норми... Пък и в някои градове не пускат к'ва да е кола в централната част щото замърсяват- с такъв хибрид спокойно ще си щъкаш там... Отделно в нормални държави тея коли е логично да ползват няк'ви преференции- я данък, я някоя друга такса ще е по-малка..
А и гледах, че се очаква цената на хибрида да е 5-7к$ по-висока в Щатите, значи 5-7к€ в Европа- замина ти икономията от разхода още в магазина
Тоя тип хибрид е добре за градска кола (пробвал съм Приус в града и комп. казваше 3,6/100 разход, да го сложим 4/100- добре е), за големите модели дето се карат основно на дълги дистанции е безполезен... Добре де, не е съвсем безполезно- все ще има моменти на магистралата с автопилот на 130км/ч да угасне ДВГ-то и да остане на ток... ама за колко км. ще има ток в батериите при такава скорост е друг въпрос

Я да видим сега... За лесно смятане слагаме 4л/100км. по-нисък разход (което е невъзможно)- 10лв. на 100км. икономия... на 100 000км. си спестил 10 бона (реално я има 5 бона икономия, я не)- те батериите са по-скъпи

Всичко е (тоя тип хибриди де) заради екологията- така официалният разход пада, падат емисиите и се покриват високите еко норми... Пък и в някои градове не пускат к'ва да е кола в централната част щото замърсяват- с такъв хибрид спокойно ще си щъкаш там... Отделно в нормални държави тея коли е логично да ползват няк'ви преференции- я данък, я някоя друга такса ще е по-малка..
А и гледах, че се очаква цената на хибрида да е 5-7к$ по-висока в Щатите, значи 5-7к€ в Европа- замина ти икономията от разхода още в магазина

Тоя тип хибрид е добре за градска кола (пробвал съм Приус в града и комп. казваше 3,6/100 разход, да го сложим 4/100- добре е), за големите модели дето се карат основно на дълги дистанции е безполезен... Добре де, не е съвсем безполезно- все ще има моменти на магистралата с автопилот на 130км/ч да угасне ДВГ-то и да остане на ток... ама за колко км. ще има ток в батериите при такава скорост е друг въпрос

Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
Нещо сте в грешка тук.. хибридната система на тойота ( лексус) има гаранция 8 години и то по точно батерийте, защото другото е почти вечно
относно батерийте, те далеч не са толкова скъпи колкото си мислите, защото първо не са литиево йонни а някакви други, защото литиево йонната все още има проблем с охлаждането, второ пакета е доста малък и не чак толкова скъп. Относно батерийте, за да се удължи живота им се зареждат до 80% и се разреждат до 30/40% тоест паднат ли до тези проценти веднага започват да се зареждат и така живота им се удължава многократно. Всеки знае лексус каква репутация има и се замислете японеца ще сложи хибридна система дето се скапва на 100 000км. ? да не споменавам че първия приус е 98ма година мисля че беше и повечето се движат със заводския пакет батерий. При баварците положението ще е същото, само ме притеснява електрониката там, щото всички знаем колко надеждни са немците в тази област.. така че за батерий няма смисъл да се притеснявате ако мислите да купувате хибрид
Ще дам пример с клетките троян, американски са мисля, оловни и имат хеви дюти селс дето издържат на зверска експлоатация с години.. един приятел ми е разказвал как на една яхта са ги зареждали на двойно по голямо напрежение и са ги стопявали до дупка и така 4/5 години не се предават.


Ще дам пример с клетките троян, американски са мисля, оловни и имат хеви дюти селс дето издържат на зверска експлоатация с години.. един приятел ми е разказвал как на една яхта са ги зареждали на двойно по голямо напрежение и са ги стопявали до дупка и така 4/5 години не се предават.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
никога не съм разбирал каква е идеята на тия хибриди
който иска електричка ще вземе 100% електрическа кола
за останалите.. тока изобщо не се обсъжда
който иска електричка ще вземе 100% електрическа кола
за останалите.. тока изобщо не се обсъжда
No bling at the Ring
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
BadAngel написа:никога не съм разбирал каква е идеята на тия хибриди
ms написа:Всичко е (тоя тип хибриди де) заради екологията- така официалният разход пада, падат емисиите и се покриват високите еко норми... Пък и в някои градове не пускат к'ва да е кола в централната част щото замърсяват- с такъв хибрид спокойно ще си щъкаш там... Отделно в нормални държави тея коли е логично да ползват няк'ви преференции- я данък, я някоя друга такса ще е по-малка..


Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
jbankov написа:BadAngel написа:никога не съм разбирал каква е идеята на тия хибридиms написа:Всичко е (тоя тип хибриди де) заради екологията- така официалният разход пада, падат емисиите и се покриват високите еко норми... Пък и в някои градове не пускат к'ва да е кола в централната част щото замърсяват- с такъв хибрид спокойно ще си щъкаш там... Отделно в нормални държави тея коли е логично да ползват няк'ви преференции- я данък, я някоя друга такса ще е по-малка..
колега, не ми казвай, че някой който е дал 200 бона за хибрид ще го събори годишния данък

за това дали пускат или не коли в централната част, можеш да почерпиш от собствения си опит и как министъра на финансите на холандия ходи с колело на работа..
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
Тоя тип хибрид е добре за градска кола (пробвал съм Приус в града и комп. казваше 3,6/100 разход, да го сложим 4/100- добре е), за големите модели дето се карат основно на дълги дистанции е безполезен... Добре де, не е съвсем безполезно- все ще има моменти на магистралата с автопилот на 130км/ч да угасне ДВГ-то и да остане на ток... ама за колко км. ще има ток в батериите при такава скорост е друг въпрос
Ще се сетиш , че ефекта е при градско движение

Основната цел е развиване на технологията , защото рано или късно ще дойде пробива при батериите и тогава ще настъпи истинския бум на хибридите .
А защо хибрид а не електричка -елемнтарен въпрос .
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
BadAngel написа:никога не съм разбирал каква е идеята на тия хибриди
който иска електричка ще вземе 100% електрическа кола
за останалите.. тока изобщо не се обсъжда
Идеята е, че само на електричество автономният пробег засега е смешно нисък... и намалява зловещо с нарастването на скоростта. Хибридите имат пробег приблизително колкото нормален автомобил, но позволяват все пак да се намали разхода. Особено при ниски скорости (т.е. градско). Чисто парично, ползата е съмнителна. Но е по-чисто.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
Feanor написа:... Но е по-чисто.
за мен и това е съмнително- тея батерии за да ги има са отишли доста вредни емисии, после за да се преработят ще отидат още повече вредни гадости в атмосферата, водата и къде ли не... Дори и да има полза тя е минимална в това отношение... Но е важно да е екологично по каталог, другото майната му...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: BMW представи Active Hybrid 5 в Япония
acho.rs написа:Основната цел е развиване на технологията , защото рано или късно ще дойде пробива при батериите и тогава ще настъпи истинския бум на хибридите
В момента просто си осъвършенстват технологиите, който са на много по-високо ниво от това което представят.
Докато не свърши петрола никой няма да пусне хибриди масово.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани