BMW AC Schnitzer ACS5 3.5d
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
BMW AC Schnitzer ACS5 3.5d

Едва ли създадетелят на дизеловия двигател - Рудолф Дизел, при своите първи опити със своето изобретение, направени в немската фабрика M.A.N. преди 109 години, си е мислил, че дизелът ще достигне толкова високо ниво на развитие, каквото е достигнал днес.

Още по темата:
Едва ли създадетелят на дизеловия двигател - Рудолф Дизел, при своите първи опити със своето изобретение, направени в немската фабрика M.A.N. преди 109 години, си е мислил, че дизелът ще достигне толкова високо ниво на развитие, каквото е достигнал днес.
По онова време великият инженер си е мислил за филтър за дребните частици и турбо-пълнене точно толкова, колкото и за електронно управление на агрегата. Днес като ярък пример за революцията при дизеловите двигатели може да послужи BMW 535d: неговият 3-литров 6-цилиндров агрегат притежава освен турбокомпресор и FAP-филтър вгражданото за пръв път електронно Register-пълнене. Два комбинирани турбокомпресора - един по-малък и един по-голям, работят “ръка за ръка”, така че приблизително при всяко ниво на оборотите въртящият момент да бъде в изобилие.


Традиционно обаче за всяко постижение на автомобилната индустрия, колкото и велико да е то, винаги ще се намерят хора, които да искат повече - в този случаи фирмата, която подобрява върховата петица, е специализираната в тунинга на баварски автомобили AC Schnitzer. В случая тунерът променя електрониката на мотора, за да повиши мощността му до 310 к.с. и 650 Нм максимален въртящ момент, достиган при 2500 об./мин. Резултатите от работата на специалистите и от AC Schnitzer, и от BMW, показват изключителни резултати - ACS5 3.5d преминава границата от 100 км/ч за шест секунди, а след още 23 цифрата на километража вече сочи цифрата 200. А ако условията позволяват на шофьора, BMW-то достига своята най-висока скорост - 265 км/ч.

Иначе оптично “петицата” на AC Schnitzer зашеметява с очебиен аеродинамичен кит. Подкрилки отпред, заден спойлер, горен спойлер, задна престилка с отлично пасващ към нея двоен ауспух, спортни огледала и не на последно място - 20-цолови джанти са нещата, които оформят визията на спортния автомобил.
20-цоловите джанти с гуми 255/30 отпред и 295/25 отзад изглежда обаче идват твърде големи на спортната лимузина - в комбинация с изключително твърдото спортно окачване при висока скорост возещите се в автомобила чувстват и най-малките неравности. Баварецът на AC обаче се държи изключително добре при бързи и къси завои. Мощната бизнес-лимузина се държи невероятно и на писта.

Източник: bg-tuning.net
::: vankata™ :::
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани