Какво значи безопасност на BMW?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Какво значи безопасност на BMW?

Мнение от M6 » 10 Мар 2006, 11:10

Адаптивни предни светлини
Изображение
Адаптивните предни светлини ви осигуряват по-голяма безопасност при шофиране през нощта или при лоша видимост. За разлика от стандартните предни светлини "интелигентните светлини" на BMW предлагат решение, при което фаровете могат да се въртят от едната към другата страна. Тези движещи се светлини са идеален източник на светлина, особено при завой. Сензори измерват ъгъла на завоя,ъгловата скорост, и скоростта на автомобила. Данните получени от тези източници се използват да се определи идеалния ъгъл на завъртане на светлината за най-добра осветеност при завой.
Антиблокираща спирачна система (ABS)
Антиблокиращата система (ABS) предотвратява блокирането на колелата в определена позиция при спиране. Системата осигурява разпределение на спирачното усилие между колелата по начин, по който се осигурява максимална спирачна сила и странична водеща сила. Това осигурява контрол на водача, дори и при внезапно спиране. При задействане на ABS, водачът усеща леко пулсиране на спирачния педал. Всички автомобили със задвижване 4х4 от BMW X Серия притежават система, която скъсява спирачния път: върху стръмни, с лоша настилка пътища и при ниски скорости, тази система позволява едно или и двете предни колела да бъдат блокирани. Този застопрояващ ефект върху колелата предполага по-бързо спиране на автомобила. Специален регулиращ алгоритъм осигурява възможността на водача да продължи да конторлира автомобила в тази ситуация.
Автоматичен контрол на стабилноста (ASC+T)
ИзображениеИзображение
Автоматичен контрол на стабилноста + Тракшън (ASC+T) е подфункция на DSC и предпазва колелата от буксуване, осигурявайки оптимално сцепление с пътя и стабилност. Ако някое от задвижващите колела е върху стабилна повърхност, а другото се намира върху хлъзгава повърхност, към колелото което има вероятност да приплъзне се подава спирачна сила, докато другото колело възстанови сцеплението с пътя. Ситемата може да се деактивира при опити за излизане от дълбок сняг.
Активно управление
ИзображениеИзображение
Активното управление осигурява на водачите по-добро управление и сцепление: тази система осигуряват по-добро поведение и мобилност дори и по криволичещи пътища.В кормилната колона е вградено планетно зъбно колело и в зависимост от ситуацията променя ъгъла на завиване, зададен от водача (superimposed steering). То увеличава ъгъла на завиване при ниски и средни скорости, докато при високи го намалява (напр. магистрали). При паркиране, тази опция улеснява маневрирането като намалява усилието за управление на волана.
Активен круз контрол
Активният круз контрол е разширение на традиционния круз контрол. Тази система Ви позволява да поддържате и предварително задавате скорост на пътя, а също и да следите разстоянието между Вашата кола и автомобилът пред Вас. Радарните сензори и контролният блок са комбинирани в една система, разположена най-отпред на автомобила под бронята. Специфичната полза предлагана от тази система е, че при застигане на превозно средство отпред, системата автоматично забая Вашата кола и поддържа предварително избрана дистанция (четири различни настройки).
При освобождаване на пътя отпред, активният круз контрол автоматично ускорява Вашата кола до първоначалната скорост. За деактивиране на системата, леко натиснете педала на газта. Тази система позвлява на шофьорът да се концентрира напълно върху пътната обстановка, докато в същото време повишава комфортът от пътуването на по-високо ниво. И въпреки това системата оставя отговорността на водача да поддържа подходящ начин на шофиране през цялото време.
Напълно интегрирана технология за безопасност
ИзображениеИзображение
Въведената за първи път от BMW F.I.R.S.T. (Fully Integrated Road Safety Technology) концепция за безопасност координира всички системи за безопасност за да се осигури оптимална, цялостна безопасност на пътя : активна и пасивна, защитата на автомобила и другите участници в движението. Важни елементи в тази система за безопасност са комбинираните предпазни въздушни възглавници и изключителната здравина на вратите, което не позволява на външни предмети да проникнат в купето в случай на страничен удар.
Динамик драйв
ИзображениеИзображение
Динамик драйв е активна система за контрол върху окачването, предлагайки изключително висок стандарт на странична динамична стабилност (стабилност на купето). Тази стабилност се осигурява от активни стабилизиращи щанги на предния и задния мост - активни, поради въртящите се хидравлични елементи, действащи като инициаращи елементи, интегрирани в механичните стабилизиращи щанги. Комбинирани с два електронни клапана, тези елементи създават независими стабилизиращи сили в предния и задния мост, намалавайки люлееното на купето при завой. Динамик драйв по този начин осигурява голяма динамичност при всички скорости, оптимална управляемост и много добре балансирано поведение при промяна на товара в автомобила. Тези преимущества са особено благоприятни за пътниците на задните седалки: намаляването на клатушкането на пътниците до почти незначителни нива позволява и улеснява работата и четенето .Водачът, при завой, се облагодетелства значително от новия стандарт за прецизност на управление, особено при бързи маневри.
Алуминиеви челюсти на спирачките
ИзображениеИзображение
Максимално спирачно действие е осигурено, благодарение на алуминиевата конструкцията на спирачния механизъм и големите спирачни дискове. Специален водещ механизъм на накладките осигурява на цялата система надеждна защита от корозия и замърсяване. Други предимства, които тези спирачки притежават са тяхната впечатляваща дълготрайност и малкото тегло: вторият фактор играе голяма роля за намаляване на разхода на гориво.
Олекотено шаси
ИзображениеИзображение
Олекотеното шаси е направено от алуминий, също както интегралния алуминиев заден мост и двойно-шарнирното предно окачване. Това осигурява минимална маса на автомобила, доставяйки отлично поведение на пътя и прецизно управление.
Безопасни акумулаторни клеми
ИзображениеИзображение
Безопасните акумулаторни клеми предпазват висковолтовата стартова верига от къси съединения при инциденти. Задействано от контролния блок на въздушната възглавница този нов тип акумулаторни клеми разединяват стартера от акумулатора посредством малка експлозия. Другите електрически системи, като аварийните светлини и осветлението в купето притежават стандартни защитни механизми и остават свързани към захранването. Тази обезопасена електрическа верига повишава пасивната безопасност и намалява опасността от пожар в случай на удар.
Безопасно шаси
ИзображениеИзображение
Изключителната здравина на шасито е още един фактор, който увеличава пасивната безопасност за водачите на BMW. Компонентите му включват реверсивни ударопоглъщащи елементи, елементи с дефермируеми зони, които могат да се подменят с минимални усилия, интегрирана защитна система при страничен удар, изключително здраво закрепени основи на седалките и високоякостни прагове.
Ксенонови фарове за дълги и къси светлини
Изображение
Известни също като "би-ксенонови фарове", те се използват, както за дългите, така и за късите светлини. При движение на дълги светлини се използва светлината от късите, чието синьо, наситено илюминиране е получено чрез високоволтова дъга за разлика от илюминирането получено от крушки с нажежаем реотан. Превключването на дългите светлини става по обичайния начин, чрез лоста за фаровете. По този начин се завърта малка преграда, намираща се на пътя на светлината, получена от елипсоидната ксенонова технология. Като цяло от това произтича по-добра видимост и осветеност на пътя. Би-ксеноновите фарове използват йонизиран благороден газ, консумирайки по-малко енергия в сравнение с халогенните светлини и имат по-дълъг експлоатационен живот.
Въздушна възглавница за главата
ИзображениеИзображение
Надуваемата цилиндрична структура (ITS) и страничните въздушни възглавници се предлагат като стандартно оборудване. Комбинираното им действие осигурява отлична защита при страничен удар за пътниците в автомобила. При страничен удар, ITS предпазват от опасния ефект, при който главите на пътниците се отмятат встрани и се удрят във вратите (хиперфлексия) и предотвратява контузии причинени от попаднали в купето предмети. ITS въздушните възглавници са вградени в структурата на тавана и се надуват мигновено благодарение на шуплестата им структура. При разгъване те покриват зоната на горното захващане на колана и предните странични стъкла диагонално, като по този начин осигуряват най-добрата защита, независимо от ръста на пътника и неговата позиция върху седалката.
Предни въздушни възглавници
ИзображениеИзображение
Ако силата на удар надхвърли определена граница, сензорите на двете предни въздушни възглавници инициират надуването им за части от секундата, чувствително намалявайки риска от черепно-мозъчни травми и травми в горната част на торса, дори и при челни удари. Двустепенният газов генератор дава възможност да се регулира степента на надуване в съответствие със силата на удара. В случай на по-сериозен инцидент, безкрайното малко закъснение в задействането позволява на възглавниците да се напълнят до пълен обем за да предпазят пътниците по-добре. В случай на по-малък инцидент надуването не е мигновено за да омекотят пътниците "по-нежно". При всички инциденти генератора е настроен така, че никой в купето да няма контакт с волана или таблото. Въздушната възглавница на мястото до водача не се активира ако на седалката няма пътник, намалявайки по този начин разходите за ремонт след инцидента.
Предни и задни странични въздушни възглавници
ИзображениеИзображение
Страничните въздушни възглавници отпред и отзад играят две жизнено важни роли в случай на страничен удар. На първо място, те предпазват торса на пътниците от контузии, причинени от постъпили отвън предмети. На второ място изместват тялото от опасната зона, намалявайки силите действащи върху пътника при страничен удар. Резултатът е значително намаляване на контузиите в гръдната и бедрената област.
Предни Двойно шарнирно предно окачване
ИзображениеИзображение
Изработеното от алуминий предно окачване намаляво с около 30 процента теглото в сравнение със същото изработено от стомана. Това намалява натоварването върху предния мост в интерес на по-доброто управление и поведение на пътя. Причината за това, е че основната греда в предния мост е с изключителна диагонална якост, носеща кормилния механизъм и останалите части по окачването.
Система за динамичен контрол (DSC)
Динамик стабилити контрол (DSC) не само оптимизира стабилността на движение при потегляне и ускорение, но подобрява сцеплението. В допълнение, системата разпознава променливите условия на движение като: недостатъчно или прекомерно завиване и спомага за поддържането на зададения курс на движение. Усъвършенствана сензорна технология следи скоростта на въртене на колелата,страничното ускорение и въртенето около вертикалната ос на автомобила. Данните се обработват за да се определи моментото състояние на автомобила върху пътя. Тези данни се сравняват с данните как трябва да се движи автомобила, получени от положението на педала за газта и волана. Ако двата вида данни не съвпадат,стабилността на автомобила е застрашена и системата се задейства и повлиява върху спирачната система или системата за управление на двигателя. Това предотвратява опасни ситуации, както при странично увличане.
Динамичен контрол на сцеплението (DTC)
В сравнение с динамик стабилити контрол (DSC), динамик тракшън контрол (DTC) осигурява на задните колела по-голяма теглителна сила. Тази увеличена мощност служи за различни предназначения, в зависимост от типа на автомобила. В автомобилите от 5 и 7 Серия, напр. системата е идеална за дълги и прави пътища, и максимална мощност при шофиране върху сняг или киша. При автомобилите от 3 Серия и Z4 Roadster, DTC играе важна роля при завои - подобрява теглителната сила и спортните им качества. Водачът има пълен контрол над автомобила в границите на определен параметър: регулаторните функции не са активни. DSC подобрява курсовата устойчивост в определени граници.
Динамичен спирачен контрол (DBC)
ИзображениеИзображение
Динамик брейк контрол (DBC) е система, която подпомага водачите при извънредно спиране. При внезапна употреба на спирачния педал, DBC увеличава спирачното налягане- независимо от силата на натискане - докато се постигне максимален спирачен ефект. По този начин се намалява спирачния път дори и при недостатъчно приложена сила върху педала.
Електромеханична спирачка за паркиране
ИзображениеИзображение
Електромеханичната спирачка за паркиране е автоматична ръчна спирачка, активирана лесно чрез бутон на таблото. Като допълнение на основната й функция при паркиране, тази сложна спирачна система предлага още две основни функции: Автостоп и Хилхолд (помощ при потегляне под наклон. Автостоп осигурява автоматично спиране и неподвижно положение в случаите, когато това се изисква. Това означава, че водачът не трябва вече да държи постоянно крака си върху спирачния педал, както при конвенционалните автоматични трансмисии, за да предотврати пълзенето на автомобила. При потегляне, спирачката се изключва автоматично при натискане на педала за газта. Автоматично активирайки и изключвайки спирачката, Хилхолд функцията предотвратява потеглянето на автомобила надолу при потегляне под наклон. При работещ двигател, всички процеси в системата се контролират хидравлично от помпата на динамик стабилити контрол (DSC). При изключен двигател същите функции се контролират и изпълняват по електромеханичен път чрез конвенционални кабелни връзки със двойната серво спирачка на задния мост.
Електронен контрол на амортисьорите (EDC)
Изображение
Електронния контрол на амортисьорите (EDC) комбинира изключителен комфорт с отлична безопасност на пътя. В същото време системта гарантира оптимален контрол на вибрациите, независимо от товара в автомобила. За да се постигне тази цел, всички движения на колата, които влияят върху поведението на пътя се следят постоянно от сензори. Получените данни се анализират от микропроцесор и командите се изпращат към амортисьорите, в които електомагнитни клапани постоянно настройват силите на омекотяване според пътя и условията. Наклоняването напред при спиране и движенията на купето, напр. върху гърбици, в завои или при ускорение са намалени чувствително. Чрез натискането на един единствен бутон , водачът може да избере спортно окачване, при което амортисьорите се втърдяват и стават по-динамични.
Електронно разпределение на спирачното усилие
ИзображениеИзображение
Съвременните автомобили притежават относително широки спирачни дискове на задния мост, за да се постигне по-малък спирачен път дори и при голям товар. За да се предотврати приплъзване при малко натоварване, системата за рапределение на спирачното усилие следи скоростите на въртене на колелата на задния мост и ги сравнява с тези на предния мост. Ако вероятността за блокиране на колелата на задния мост е голяма, системата ограничава плъзгането: това частично спиране възстановява курсовата устойчивост на автомобила.
Защита при страничен удар
ИзображениеИзображение
В случай на инцидент със страничен удар автомобилите BMW притежават високоефективна странична защита. Диагонално разположените алуминиеви рамене във вратите са допълнени от специални куки. По тозин начин комбинирана с високоиздръжливи ключалки и панти тя осигурява много голяма здравина на страничните стени и врати. Те са идеално конструирани да предпазват от пробив от външни предмети.
Интегрален алуминиев заден мост
Изображение
Изработен от алуминий, интегралния заден мост, значително подобрява динамичните качества на автомобила и комфорта на пътниците. Намаляването на еластичните компоненти значително увеличава динамичността на пътя. Силите, предавани към окачването от колелата, се препредават към основната греда на задния мост чрез четири носача. Предният люлеещ лагер на основната греда на задния мост осигурява надлъжен еластичен ефект, свързан с воденето на колелата, толкова важен за комфорта на движение. Лагерите на основната греда увеличават надлъжния еластичен ефект върху целия заден мост и по този начин осигуряват много висок стандарт на движение и ниски нива на шума.
Компактен заден алуминиев мост
Изображение
Алуминииевият заден компактен мост се сътои от четири алуминиеви носачи към колелата. Той е окачен еластично към главната греда, която на свой ред е свързана еластично с купето. Носачите към колелата са геометрично конфигурирани за да осигурят прецизен завиващ ефект на задния мост, заедно с гумените тампони. Независимо от скоростта на движение и носения товар, това еластично-кинематично поведение осигурява оптимално сцепление и курсова устойчивост, спомага за напълното елиминиране на промяната на поведение при промяна на товара. Комбинирана с високата степен на якост на купето, отличния комфорт от двете задни осигурява омекотяващо действие, значително подобрявайки сцеплението с пътя и управлението.
Индикатор за дефекти в гумите (TDI).

Индиактора за дефекти в гумите (TDI) следи налягането в гумите при всички скорости на движение. Системата е способна да открие изтичане на въздух, чрез следене на скосростта на въртене на колелата. Тъй като радуисът на въртене се променя при намаляване на налягането, скоростта на въртене на колелата се променя също и се отчита от сензорите на aнтиблокиращата спирачна система. При спадане на налягането светва предупредителна светлина в таблото и се издава звуков сигнал.
Интегрирани предпазни колани
ИзображениеИзображение
Интегрираните предпазни колани, известни още като предпазната ситемата на BMW, могат да намалят силата върху пътника при удар с до 50%, в сравнение с конвенционалните предпазни системи. Чрез взаимодействието между колана, ключалката и силовия ограничител се постига "анти-потапяща" защита на седалката. Предпазната системата на BMW гарантира оптимална защита в случай на удар. Заключващият механизъм на колана се състои от пиропатрон, който опъва колана за части от секундата при удар, като в същото време стяга колана в раменете и кръста. По-бързото време на сработване е едно от предимствата на базираната на пиротехнически елементи система, подобрявайки сигурността. Същността на "анти-потапящото" действие се състои в клиновиден елемент, който се намира в предната част на седалката не позволявайки на водача и пътника отпред да се изплъзнат от предпазния колан напред.
Круз контрол
Електроният круз контрол е функция, която позволява движение с постоянна ниска скорост (около 30 km/h), нещо което подпомага движението по дълги участъци с ограничение на скоростта. Системата се активира лесно посредством лост на кормилната колона или бутон върху волана. Предимството е очевидно: елиминира се още една възможност за отвличане на вниманието, позволявайки пълна концентрация върху пътя. В допълнение, функцията премахва напрежението върху крака, управляващ педала за газта при движение с ниска скорост по дълги участъци.
Ксенонови фарове
ИзображениеИзображение
Работейки с високоволтова светлинна дъга вместо с нажежаем реотан, ксеноновите фарове осигуряват особено ярка, наситена светлина върху пътя. Това предполага по-добра видимост при лоши климатични условия или тъмнина, което е важен принос към безопасността. Интензивността на светлината е повече от два пъти по-голяма в сравнение с халогенните фарове. Поради използването на йонизиран рядък газ разхода на енергия намалява, а експлоатационият живот се увеличава. За да не се заслепяват идващите насреща автомобили ксеноновите фарове на BMW включват насочваща леща, която насочва светлината право към пътното платно. И накрая, автоматичната настройка на височината регулира фаровете според товара в автомобила.
Съставни спирачки
ИзображениеИзображение
За да се овладее зашеметяващата мощност и представяне, всички BMW M модели са оборудвани с особено ефикасна високопроизводителна спирачна система със съставни елементи. Разликата в сравнение с конвенционалните спирачни дискове, е наличието на радиален противоизносващ лагер на спирачната повърхност. Тази подвижна система позволява свободно отнемане на топлината от спирачните повърхности, осигурявайки възможността да се използват материали с различни свойства при различните им приложения. Това означава, че всеки компонент в системата изпълнява своите функции според специфичните изисквания. Резултатът е не само отлична спирачна мощност, но и значително намаление на теглото в сравнение с конвенционалните спирачни системи, значително по-висок стандарт на шофиране и удължен живот.
Ограничител на силата в предпазния колан
За повишаване на пасивната безопасност на пътниците в автомобилите BMW, предните предпазни колани са оборудвани с ограничители на силата, които прилагат различна сила на затягане в зависимост от силата на удара. Така се предотвратяват контузии свързани със презатягането на колана в случай на удар и се осигурява по-нежна защита за пътниците от въздушните възглавници и предпазните колани.
Ударозависими въздушни възглавници
ИзображениеИзображение
Няколко въздушни възглавници препазват пътниците в BMW в случай на удар. Стандартните предни въздушни възглавници функционират благодарение на ударозависимата система (ID), която анализира опасността за водача и предния пътник, като взима под внимание силата на удара. Според силата на удара възглавницата се надува до определен размер.
Сензор за дъжд
ИзображениеИзображение
Сензорът за дъжд на BMW е още един пример за повишен комфорт и безопасност на пътя. Сензорът отчита интезивността на дъжда, използвайки процес на отчитане на външната светлина. Един път активиран, сензорът автоматично задейства чистачките и контролира честотата им на работа в зависимост от интензивността на дъжда. Автоматичният контрол на фаровете прави шофирането още по-приятно и безопасно. Два светлинни сензора на предното стъкло измерват интензивността на дневната светлина и автоматично включват късите светлини при нужда- на здрачаване, през нощта, на разсъмване или при преминаване през тунели.
Ударен сензор
ИзображениеИзображение
В случай на инцидент, ударният сензор активира аварийните светлини и деактивира централното заключване, позволявайки на вратите да бъдат отворени отвън, в интерес на по-бързата помощ. Системата, също така включва вътрешното осветление.
Ударопоглъщащи елементи
Изображение
Една от важните особености свързани с безопасността са сложните хидравлично-пневматични ударопоглъщащи елементи, механичните ударопоглъщащи елементи и деформируемите странични елементи. Броните с техните възвратими алуминиеви буфери могат да погълнат удар със скорост до 6 km/h без дори и драскотина. Специални деформируеми зони в предната и задната част на автомобила могат да понесат удар до 15 km/h; предполагайки малки разходи за ремонт, поради лесната им подмяна. Само при по-високи скорости опорите на двигателя започват да се деформират по определен начин до степен, необходима за да се предпазят хората замесени в инцидента, както и самия автомобил.
Управление на спирачките в завой (CBC)
ИзображениеИзображение
Корнеринг брейк контрол (CBC) е система, която подпомага водачите при спиране в завой. Преразпределението на теглото на автомобила в завой може да предизвика завъртане при употреба на спирачките. CBC противодейства на тази тенденция: стабилизира автомобила като преразпределя спирачно усилие към едната му страна дори и ако водача спре извън стандартните рамки на ABS.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 10 Мар 2006, 15:18

готини теми пускаш ... неможе ли някои да ги стикне ? или нещо такова да се измили да ги виждат всички и да не се задават само въпроси това както е онова какво е


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 10 Мар 2006, 16:04

bam-bam написа:Hеможе ли някои да ги стикне?

Това какво значи?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 10 Мар 2006, 17:33

Много хубави темички правиш, от каде ги копираш тези неща!?
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Мар 2006, 4:42

Това какво значи?


това значи някои да ти събере темите в една и да ги направи важни .. да може всички да ги четат .. и новорегистрираните да не питат само това онова ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 11 Мар 2006, 4:47

браво темите който правиш са номер едно влагаш много старание за което ти свалям шапка ;)
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 11 Мар 2006, 12:03

Само една забележка имам...хубаво е отдолу да пишеш първоизточника (защото в случая е един),
тъй като сега излиза, че темите са авторски и става леко неловко. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 11 Мар 2006, 20:00

Браво темите са хубави, дори и да не са авторски си се постарал :yes:

Но ще си позволя малко градивна критика:
1. Няма нужда да лепиш еднакви снимки една до друга, качеството на темата се състои в текста, не в това колко е шарена. Има теми без снимки дето са супер добри и такива дето са само снимки и не стават за нищо.
2. Не използвй шрекалено голям шрифт за заглавията, това по скоро загрозява темата от колкото обратното. На стандартен шрифт 12 правш заглавието на 14-15 максимум и пускаш да е болд, това е достатъчно.
3. Пиши източника на статията, дори да си я преписал и това е труд и ние го оценяваме, малко или много ;)
Тва е!
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 11 Мар 2006, 23:10

BMW8 написа:1.Няма нужда да лепиш еднакви снимки една до друга, качеството на темата се състои в текста, не в това колко е шарена. Има теми без снимки дето са супер добри и такива дето са само снимки и не стават за нищо.
2. Не използвй шрекалено голям шрифт за заглавията, това по скоро загрозява темата от колкото обратното. На стандартен шрифт 12 правш заглавието на 14-15 максимум и пускаш да е болд, това е достатъчно.
3. Пиши източника на статията, дори да си я преписал и това е труд и ние го оценяваме, малко или много.

1.Като сложа две снимки една до друга и става по-красиво.Ако снимката като за подпис да,но квадратна не!Освен това има хора,който гледат само картинките,и за тях мисля все пак.
2.Работя по въпроса.
3.Аз използвам лично моя система :arrow: Ако темата е моя най-отгоре пиша:
Внимание!
Всичко което е написано в по-долните редове е
изцяло авторско и написано от >>>>///М6<<<<<<
Пожелавам ви.......
Приятно четене!

Това го правя от темите след темата за BMW 501 ;)

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 12 Мар 2006, 0:09

Ти хубаво си изпозвай системата като пишеш теми,но когато ги копираш винаги пиши източника.Както в момента това и другите теми са копирани от www.bmw.bg ;)
Иначе добре си събрал всичко на едно място,по-удобно е :yes:
Tux0 Ca !
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 12 Мар 2006, 0:17

SpUd3r написа:Иначе добре си събрал всичко на едно място,по-удобно е :yes:

Хубаво ще е най-интересните теми да се сложат някъде и да се виждат,а не като спре да се пише по тях и да отидат на 50-та странница,както вече стана с доста от хубавите ми теми :bcry:

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook