BMW 8-Series {E31}Мечта и половина!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

BMW 8-Series {E31}Мечта и половина!

Мнение от M6 » 30 Дек 2005, 13:13

Въведение
През 1989-та година компанията BMW пуска нов модел-8-Series!
Изображение
След като през 1987-ма година BMW пуска 12-цилиндров двигател в тогавашната 7-ма Серия,две години по-късно допълва продуктовата си гама с още един V12.Той бил поставен в новата кола-BMW 850i и бил единствен за нея.Този двигател бил същия като в 7-ма Серия.BMW 850i е продължение на голяма традиция-той заменя популярната 6-та Серия произвеждана в периода 1976 до 1989 и в същото време е едно ново начало:Ново име на серията,технически новости,модерен дизайн и изключителен лукс в купето!За нещастие колата бе представена през трудно време за този тип коли и в резолтат на това успехът и беше под очакванията.Ситуацията е била толкова тоша,че хората от BMW AG са били пренудини да не пускат върховия модел M8:
Изображение
Изображение
Накрая се оказва,че най-мощния модел е 850CSI и колата се произвеждала до 1999-та година.Периода на производство бил 10 години,а общия брой на всички произведени коли носещи името 8-ма Серия се оказал точно-30621!
The Ultimate Driving Machine :twisted:
Карането на BMW 850CSi е невероятно релаксиращо-като никоя друга кола!С тази кола можете да развиете скорост от 310 км/ч и дори при тази скорост чувате само меко приятно бръмчене на двигателя!Ако положението стане напечено можете да разчитате на невероятните спирачки и изключителната стабилност на колата дори при скорости над 300 км/ч!Два тонното чудовище прави такива невероятни дрифтове,че изобщо не ви е нужна системата за контрол на стабилността!Но не само Удоволствието от шофирането прави колата толкова спецялна,дори само да гледате нейния агресивен и елегантен вид изпитвате неуписуемо удоволствие!!!Багажника е 320 литра,а на задната седалка спокойно се събират хора високи до 1,70м.Дори при тежък бакаж и 4-пътника поведението на колата не се променя!BMW 850CSi е кола за всекиндневна употреба.BMW 8-Series е кола която е:Спортна,безопасна,луксозна и практичана-всичко това в едно!Няма какво повече да искате от една кола,просто защото повече не е възможно!!!!
В действителност....
Мощност на двигателя
За нещастие повечето хора като навъртят някой друг километрър с тази кола свикват доста с нея и ако се качът на кола с около 120 кс. чувството е толкова отвратително колкото може да бъде само шофирането на Mercedes-Benz разполагащ с по-малко от 100 кс.!!!Когато корате с 90 км/ч на 6-та предавка и настъпите газта реакцията на другите коли,ще е просто нищожна дори и на колите от средния клас,но при 8-ма Серия нещата стоят по друг начин.За да постигнат най-високи нива на удоволствие от шофирането инжинерите са обърнали внимание дори и на звука който издава скоротния лост при неговото преместване!Работата на двигателя е толкова плавна,че дори можете да поставите монета върху него когато работи и тя ще остане изправена!
Консумация на гориво
При нормално каране извън града колата харчи под 12 литра на 100 км,но при градско каране разхода скача на 26 литра на 100.Ако решите да я понъстъпите и доста често да се разхождате до критичните обороти разхода може и да надхвърли 40 литра на 100 км.На германски аутобан където колата се чувства наистина удома си харчи около 16-17 литра на 100 км.
Модели
BMW 830i
04/1992 - 12/1992, прототип, бройки: 18
BMW 830i беше предвиден да влезе в производство.Бяха направени 18 прототипа и всички бяха разрушени отново.BMW не разкри никаква друга информация.
------------------------------------------------------------------------
BMW 840Ci
07/1993-02/1996, V8 (M60), 4.0 кубика, 286 кс.,бройки: 4728
01/1995-05/1999, V8 (M62), 4.4 кубика, 286 кс.,бройки: 3075
Модела 840Ci се предлагал с 5-степенна автоматична трансмисия в Америка и с 6-степенна ръчна и 5-степенна автоматична в Европа.
------------------------------------------------------------------------
BMW 850i
05/1989-12/1992,V12(M70),5.0 кубика,300кс,бройки:Заедно с 850Ci:20072
Това е първото BMW с 12-цилиндров двигател и ръчни скорости!Предлага се с 6-степенна ръчна трансмисия и 4-степенна автоматична.
--------------------------------------------------------------------------
BMW 850Ci
01/1993-10/1994,V12(M70),5.0 кубика,300кс,бройки:Заедно с 850i:20072
02/1994-05/1999,V12(M73),5.4 кубика,326кс,бройки:1218
Предлага се с 6-степенна ръчна трансмисия и 4-степенна автоматична.Двигателя M73 се предлагал само с 5-степенна автоматична трансмисия.
---------------------------------------------------------------------------
BMW 850CSi
08/1992-11/1996,V12(S70),5.6 кубика,380кс,бройки:1510
Повечето хора казват,че това е M8,но всъщност не е.Поделението на BMW-Motorsport просто е подобрило двигателя на 850Ci.От този модел са били произведени само 1510 броя между-август 1992 до 1996 октомври.Производството на този модел спира заради по-строгите изисквания за вредни емисии въведени през 1997-ма година.Модела се произвеждал само с 6-степенна ръчна скоростна кутия.
----------------------------------------------------------------------------
BMW M8
1990,V12(S70/1),6.0 кубика,550кс,прототип,бройки:1
Изображение
BMW M8 остана само прототип и носи брякора "Ферари-Убиец"!Тъй като колата никога не влиза в производство никой не е усетил нейната мощ,но пък точно този двигател е поставен в най-бързата кола на света-McLaren F1.Двигателя развива следните обороти:1 000rpm-10 000rpm!
Изображение
Различните версии на двигателя S70:
******************************************
S70---5576 ccm---380кс.---24V---850CSi-----1992г.
*******************************************
S70/1-6000 ccm---550кс.---48V---M8----------1990г.
*******************************************
S70/2-6064 ccm---627кс.---48V---McLaren F1-1993г.
*******************************************
S70/3-6064 ccm---635кс.---48V---McLaren F1-1996г.
*******************************************
-----------------------------------------------------------------------------
Alpina B12 5.0 Coupé
06/1990-05/1994,V12 (базиран на M70),5.0 кубика,350кс,бройки:97
Колата представлява тунингована версия на 850i от фирмата Alpina.Предлага се само с 4-степенна автоматична трансмисия.
------------------------------------------------------------------------------
Alpina B12 5.7 Coupé
11/1992-12/1996,V12 (базиран на S70),5.7 кубика,416кс,бройки:57
Колата представлява тунингована версия на 850CSi от фирмата Alpina.Предлага се само с 6-степенна ръчна трансмисия.
-------------------------------------------------------------------------------
Техническа информация
Пълна техническа информация за всички модели(eng)
////////////////////////////////////////////////////////////M
Създаването на 8-ма серия е струвало на BMW 500,000,000 Euro!
**********************************************************
Известни проблеми
-Ниско качество на купето в ранните модели!
-Първите 8-цилиндрови двигатели имат проблеми с цилиндрите ако се използва бензин с високо ниво на сяра.Този проблем се среща по-често в Америка.Ако имате съмнения за вашия автомобил направете тест на компресията.
-Модела E31 е тестов полигон на много електронни системи като DSC който по-късно влязохо в употреба в по-новите BMW-та.Уверете се,че всички системи работят!
Създаването
Идеята за подобен автомобил се зародила през 1981-ва година.През 1984-та проекта E31 получава зелена светлина.Не всички от BMW са били съгласни да правят тази кола,защото са се съмнявали,че тя ще се продава добре,защото малко хора от 80'-те биха си позволили кола за 140,000 DM(EUR 70,000).При това 850i не е подобрение на вече създадена кола,а чисто нова!За да тестват новите неща като шаси управление и предаване са избполсвали 6-та серия {E24}:
Изображение
Изображение
Две години по-късно през 1986-та започва и работата по дизайна.Това е само 4-години преди масовото производство!Първият дизайн е изглеждал така:
Изображение
Този първи прототип може да се кара и струва 1 000 000 евро!Общо 100 прототипа са минали през Краш-тестовете и всички разбити Осмици са стрували 750,000 евро!
Изображение
Тестовете на колата започнали на 4-ти юли 1989-та.Първо колата се тествала от компютар който симулирал каране на пистата Nürburgring Nordschleife:
Изображение
Изображение
А после и на самата писта се правело пробег от 8000 километра,равняващи се на 150 000 килопетра всекидневна употреба.В края на август 1989 първите тестове в САЩ бяха направени за да се тестват колата под крайни температури и с Американско гориво.Колата се е тествала в долината на смърта при температура над 50 градуса с пълна гас с часове и това не е всичко същия тест е бил правен при температури от -40 градуса в планински запои!Работата на двигателя се тества до последния детайл и се документира:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Колата разполагала и с подобрена ABS-система:
Изображение
Още
Оригинален проспект
8-ма серия и конкуренцията

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook