"Добре дошли в клуб “300+ ”: Hamann тунингова BMW M5

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 30 Ное 2005, 7:24

ко ма напраииии...... :shock: И тия 100кс+ нещо не се разбра как ги постигат само с полирани колектори и катализатори :shock: нещо крият тия пазвантини......но няа значение 6тин кс. от 5л хатмосферка е брутално :shock: А и скоростта ква е след бутането на ве10ката :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 30 Ное 2005, 8:10

тия нали уж имаха споразумение с БМВ АГ да не правят по-мощна кола от тяхната най-мощна ?
двигателя остава ли атмосферен или е турбиниран ?
някви снимки на модифицираното табло ?
и защо бмв не правят тия дребни нещица серийно - от сорта на полирането и напасването на колекторите например ?
и как става махането на ограничителя ? толкоз ли е сложно, че да струва 10к еуро ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 30 Ное 2005, 11:09

DEFLEPPARD написа:тия нали уж имаха споразумение с БМВ АГ да не правят по-мощна кола от тяхната най-мощна ?
двигателя остава ли атмосферен или е турбиниран ?


споразумението е между Алпина и БМВ....Хаман нямат нищо общо...до колкото разбрах двигателя си остава атмосферка ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook