Проблеми с дебитомерната клапа и потенциометура!!!!
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Shtur4o_325
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Sofiq
Проблеми с дебитомерната клапа и потенциометура!!!!
Здравейте драги приятели и фенове на БМВ! Имам Комби 325и с двигател от 520и-М10Б20. Тъй като имам проблеми с оборотите на колата и постоянно ги меша и неможе да задъжи ниски.От извесно време след като и смених съединението между дебитомера и дроселовата клапа и въздушният филтур колата започна да грее когато работи на място и отива в червената зона на тернометъра. Приди няколко дни след като ми беше казано,че единият от двата кабела на дебитомерната клапа намиращи се при потенциометъра смених местата на единият и колата работи добре,но неизвесно защо когато кабелната обувка се допира до корпуса двигателя работи чудесно!Кота изправя кабелната обувка да не се допира до корпуса работата на двигателя се качва на 1500 оборота и при подаване на газ,оборотите не се връщат. Моля ви ако някои има някаква идея или нещо,което може да каже за да ми помогне да отстраня проблема пишете
. Мисля,4е дебитомера може да е бъзикан и да са размествани кабелните обувки а и има едно болче,което някои се е погрижил да може да се развива само и единствено с отверка чийто край да е кръгъл ако ме разбирате
. Благодаря ви предварително !


MAY GOD HAVE MERCY UPON MY ENEMIES,BECAUSE I WON'T 

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани