BMW е Ferrari killer

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 08 Юли 2005, 12:17

Flat 6 написа:В тези форуми перформанс ли търсят или икономия от резервни части и консумативи :?:


Ако не вярваш на "аматьорите" по форумите, потърси по нета инфо за туринг карс спирачките например ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 08 Юли 2005, 12:33

SlipKnoT, точно това си е ежедневно каране, а не уийенд кар.. мога да ти кажа, че съм седял на съседното платно до СЛР-а в едно задръстване по канала -> нали точно за това говорим - качваш се и караш където трябва.. тва, че има и други коли този човек нищо не значи

само дето за тия хора май всеки ден е уйкенда за нас.. :)
No bling at the Ring

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Юли 2005, 16:43

Flat 6 написа:
alx написа:не. иди почети малко автокрос и пистовите форуми по света. solid vented rotors are always superior to slotted/drilled. спирачния път може да е същия, но солидните много повече носят на изкривявания и пукнатини..

В тези форуми перформанс ли търсят или икономия от резервни части и консумативи :?:


ако се вгледаш във цените на хубавите вентилирани дискове и на тези със дупките/прорезите... ще видиш че определено няма икономия да караш със вентилирани ;)

това което го пиша е настолна истина. не е нещо четено някъде. карам те да четеш защото просто няма как да те убедя без да пиша повече от колкото ми се иска да пиша.

за всекидневната кола- много е просто. заседни зад кормилото на слр-а и гт-то във едно задръстване и ще разбереш много бързо коя кола е по-годна за градския цикъл ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 08 Юли 2005, 17:06

за всекидневната кола- много е просто. заседни зад кормилото на слр-а и гт-то във едно задръстване и ще разбереш много бързо коя кола е по-годна за градския цикъл

А въобще критерии ли е това, коя е по-пригодна? Все пак СЛР претендира, че е в най-високия клас спортни автомобили, а там май се гледат други неща.... :roll: Да говориме кое от Порше Турбо, Гаярдо или Ф430 е по-удобно...да, но те все пак са по-нисък спортни коли, но точно тези двете....ще ме извините :D
Между другото ще се радвам да споделиш ЛИЧНИТЕ си впечетления от тези две коли в задръстване, защото от изказа ти останах с идеята, че добре ги познаваш :D :D :D
Относно спирачките :arrow: бях написал какво има предвид, но явно никой не чете или ако чете, то е отгоре - отгоре, следователно няма да се повтарям ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 08 Юли 2005, 18:53

Flat 6 написа:Малко встрани от темата, но се нервирам, когато чета пълни глупости :!:
1. Карера ГТ2 НЯМА! модела е Карера ГТ...


Има Carrera 996 GT2, Carrera 996 GT3, и тогава идва тази Carrera GT за която ти говориш. Ще те учудя ли ако ти кажа, че има и Carrera GT1?

SLR спортна кола.... Интересно твърдение! Това, че ускорява бързо прави ли я спортна?

Не се занасяйте! Колата тежи почти 1800кг, има 5 скорости - обикновен автомат. Аз не би я коментирал повече. Перфектната кола за гъзареене (още повече в бананени републики като БГ) или евентуално да направиш пари от нея като я продадеш след време.
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 10 Юли 2005, 22:33

SLR е близко като характеристики до Carrera GT ,но за мен е много различна кола...както беше казал Джей Лено СЛР-а би дал на иконома си за малко ,но Карера ГТ не...СЛР поне до колкото знам е много по цивилна и много по-лесна за каране...Карера ГТ е по-спартанска и по-дива...но и по-бърза...виж с Мурсиелаго по-може да се сравнява СЛР-а...интересно дали бмв ще се решат да влезят в класа на суперспортните автомобили...Ауди(Льо Ман Куатро) и Мерцедес вече го направиха... :roll:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 11 Юли 2005, 10:37

Има Carrera 996 GT2, Carrera 996 GT3, и тогава идва тази Carrera GT за която ти говориш. Ще те учудя ли ако ти кажа, че има и Carrera GT1?

По принцип, че всички 99х са си Карера е повече от ясно. Но приетото обозначение е: Карера ххх; 911 Турбо; 911 ГТ2.....и накрая Карера ГТ.
Освен това той говореше за конкретно сравнение на Ауто Билд, което аз добре познавам ;)
Относно Карера ГТ1 - няма нещо свързано с Порше, което да ме учуди ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 11 Юли 2005, 17:39

Грешката с модела си е изцяло моя, признавам (така ми е останало в съзнанието :uups: ). Но съм далеч от идеята да пиша глупости в този форум :!:

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook