Vudqhte li novoto xActivity Concept (X3)

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.12.2002
Местоположение: Shumen

Vudqhte li novoto xActivity Concept (X3)

Мнение от Tami_BMW » 09 Яну 2003, 13:45

Eto i link da q vidite http://www.supercars.net/cars/2003@$BMW ... ceptg.html

Na men nemi haresa mnogo.
Air is free , get some !

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 09 Яну 2003, 21:33

Е, ама не забравяй, че то е само концепт кар и никога няма да се произвежда серийно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 28.12.2002
Местоположение: Chicago, IL

Мнение от del_sol_fen » 10 Яну 2003, 10:35

ne se znae!!! te vsichki purvo sa concept, ili az pone taka mislia!!!
moze i da gresha ama ne gi li pokazvat purvo i posle ako gi haresat pochvat da gi proizvezdat seriino??
Si Power - Wona Go ???

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.12.2002
Местоположение: Shumen

Мнение от Tami_BMW » 10 Яну 2003, 14:36

Da otna4alo sa concept no po-kusno gi promenqt malko i gi puskat seriino.
Air is free , get some !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 20.02.2002
Местоположение: sofia

Мнение от suzuki » 15 Яну 2003, 11:49

namen mnogo mi haresa.
bmw is the best car in the world ®!!!!!!!!!!!!!!!!

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

da

Мнение от simple_man » 15 Яну 2003, 19:02

Vse pak e BMW za kvo govorim?
Po vajno e che kato go pusnat kato X3 shte e dosta po evtin ot brat mu X5
ИзображениеИзображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 15 Яну 2003, 19:55

X3 :bowdown:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Копнато от Мобиле

Мнение от madpetio » 17 Яну 2003, 17:58

В Детройт европейците от Mercedes и BMW са решили да се представят на ниво с презентацията на нови модели и най-вече концептуални автомобили.
2003-та, а в голяма степен и 2004-та и 5-та се очертават като съдбоносни за синьо-белите от Мюнхен. През есента на пазара излиза новата 5-та серия, а също и 6-цата. Догодина се очаква вседеходът Х3. Две години по-късно ще бъде атаката на Golf-овия клас в лицето на 1-ва серия. Чуха се слухове, че мюнхенци ще пускат и ван, но засега от централата опровергават тези твърдения.
Навярно всички си спомняте красивия прототип на малък кабриолет, който бе представен от BMW в Женева преди почти година, носещ инициалите CS1. Предполага се, че той носи много от типичните черти на бъдещата 1-ва серия. Сега, в Детройт, е представен друг, не по-малко интересен концептуален автомобил. След някои промени се очаква да влезе в серийно производство като Х3. Прототипът е назован xActivity. Това наименование издава точно клиентелата, която ще се стремят да привлекат мюнхенци. Цветовата гама, както и много от елементите по екстериора xActivity приличат на миналогодишния концепт CS1. Това подсказва, че в BMW изграждат нов комплекс от отличителни белези за всички свои модели, задаващи се в близките 2-3 години. Предположенията, че настоящата 7-ма серия поставя началото на нова генерация в дизайна на автомобилите от Мюнхен се потвърждават.


BMW Х3 попада в класа на предшественика си xActivi­ty. Като габарити новият високопроходим мюнхенец се нарежда между Х5-цата и 3-ката с четири задвижвщи колела. Цената на модела също ще е в този диапазон. Въпреки че по дължина, ширина и височина ще отстъпва на Х5, Х3 ще предлага същото пространство в купето и багажното отделение. При това се очаква практичността да е водещ елемент при конструирането на интериора. Така Х3 ще се пре­върне в автомобил подходящ за любители на екстремните спортове. Багажникът на xActivity е с около 50 л по-голям от този на Х5, чийто обем е 465 л. Впечатляващото пространство в купето се дължи на голямото междуосие, което е от калибъра на по-големия мюнхенски автомобил с висока проходимост.


Техниката на Х3 ще е събирателна от всички модели на BMW. Що се отнася до двойното предаване, очаква се то да е перманентно, подобно на това при Х5, но ще претърпи някои промени и подобрения. Предвижда се монтиране на спирачна система, която да задейства спирачката на дадено колело, когато то пробуксува. Това ще са техническите елементи, които имат за задача да повишат проходимостта на Х3. Тези системи най-вероятно ще са достатъчни, тъй като целта на инженерите от Мюнхен си остава подобна на тази при проектирането на Х5, както и на Porsche Cayenne. За тези автомобили приоритет е постигането на добро пътно поведение на асфалтирани участъци, а пък извън пътя, каквото дойде.
Все още във фирмата се дискутира дали Х3 да се оборудва с въздушно окачване или с възможност за регулиране на клиренса (височината) на автомобила. Не е решено съшо така дали е удачно и в този модел да се монтира “активната” кормилна уредба, която сама нанася корекции на ъгъла на завиване на колелата.


Ясно е обаче, че в оформлението на интериора BMW търси нов, революционен облик и непрестанно усъвършенстване на функционалността. Позицията на водача и пасажерите ще се разполага по-високо от досега приетите норми.
Системата i-Drive при Х3 няма да обобщава толкова много функции в един джойстик, както е при 7-цата. Съмнително е, че ще бъдат включени в серийното оборудване, но със сигурност ще се предлагат като екстра седалки, които се самонастройват към физическите данни на водача.
При дебюта си през първата половина на следващата година Х3 ще се появи с два шестцилиндрови агрегата: 2.5-литровия бензин с мощност 231 к.с. :?: :twisted: и 3-литровия дизел, развиващ 184 к.с. :wink: На разположение ще са шестстепенна ръчна и петстепенна автоматична скоростна кутия.
Засега не се предвижда конструиране на М-версия на Х3, тъй като инженерите се надяват използването на леки материали да повиши скоростните и динамични показатели на серийния вариант до нивото на Х5 4.6is.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

da

Мнение от simple_man » 17 Яну 2003, 21:43

Pak sme cheli Avto Pazar a? :wink:
Nema losho!
ИзображениеИзображение

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook