Електромобил ускорява до 100 км/ч за 4 секунди
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Електромобил ускорява до 100 км/ч за 4 секунди
На международния автосалон в Лондон бе представена суперспортната кола Lightning GT, задвижвана от електричество. За разлика от общоприетия принцип за един двигател, задвижващ две или четири колела, Lightning GT разполага с 4 електромотора на всяко колело. Тази конфигурация помага за много по-доброто разположение на тежестта, но също така и за много повече полезно място, предимно под предния капак. Освен това Lightning GT няма нужда от диференциал.
Първоначално се гледаше доста скептично на автомобила, защото се очакваше да бъде прекалено тежък заради батериите. Въпреки това Lightning GT опровергава тези твърдения, съобщава Speed-Press. Купето и шасито са направени от карбон и кевлар, които са много здрави и същевременно ултралеки материали. Самите батерии са последно поколение NanoSafe, които използват нанотехнологии и това ги прави много леки, издръжливи на по-високи температури и следователно по-ефикасни.
Според Lightning Car Company със зареждане от 10 минути Lightning GT може да измине 320 км. Което автоматично означава, че при достатъчно наличие на "контакти", автомобилът се превръща в удобен круизер на дълги разстояния. Освен това колата ускорява от 0 до 100 км/ч за невероятните 4 секунди.
Очаква се моделът да бъде окончателно завършен през 2010 година, като цената ще варира около 225 000 евро.
Според Lightning Car Company със зареждане от 10 минути Lightning GT може да измине 320 км. Отиваш на ОМВ-то и сложи ми за 10 минутки 
Първоначално се гледаше доста скептично на автомобила, защото се очакваше да бъде прекалено тежък заради батериите. Въпреки това Lightning GT опровергава тези твърдения, съобщава Speed-Press. Купето и шасито са направени от карбон и кевлар, които са много здрави и същевременно ултралеки материали. Самите батерии са последно поколение NanoSafe, които използват нанотехнологии и това ги прави много леки, издръжливи на по-високи температури и следователно по-ефикасни.
Според Lightning Car Company със зареждане от 10 минути Lightning GT може да измине 320 км. Което автоматично означава, че при достатъчно наличие на "контакти", автомобилът се превръща в удобен круизер на дълги разстояния. Освен това колата ускорява от 0 до 100 км/ч за невероятните 4 секунди.
Очаква се моделът да бъде окончателно завършен през 2010 година, като цената ще варира около 225 000 евро.


- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
тогава на колонките нема да има пистолети а 4е има контакти слизаш опъваш шнура и место стоиките за масла ше има пеики за седянки с колегите 




- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Електромобил ускорява до 100 км/ч за 4 секунди
EcLipSeR написа:На международния автосалон в Лондон бе представена суперспортната кола Lightning GT, задвижвана от електричество. За разлика от общоприетия принцип за един двигател, задвижващ две или четири колела, Lightning GT разполага с 4 електромотора на всяко колело. Тази конфигурация помага за много по-доброто разположение на тежестта, но също така и за много повече полезно място, предимно под предния капак. Освен това Lightning GT няма нужда от диференциал.
Първоначално се гледаше доста скептично на автомобила, защото се очакваше да бъде прекалено тежък заради батериите. Въпреки това Lightning GT опровергава тези твърдения, съобщава Speed-Press. Купето и шасито са направени от карбон и кевлар, които са много здрави и същевременно ултралеки материали. Самите батерии са последно поколение NanoSafe, които използват нанотехнологии и това ги прави много леки, издръжливи на по-високи температури и следователно по-ефикасни.
Според Lightning Car Company със зареждане от 10 минути Lightning GT може да измине 320 км. Което автоматично означава, че при достатъчно наличие на "контакти", автомобилът се превръща в удобен круизер на дълги разстояния. Освен това колата ускорява от 0 до 100 км/ч за невероятните 4 секунди.
Очаква се моделът да бъде окончателно завършен през 2010 година, като цената ще варира около 225 000 евро.
Според Lightning Car Company със зареждане от 10 минути Lightning GT може да измине 320 км. Отиваш на ОМВ-то и сложи ми за 10 минутки
Не , че нещо но поне 3 пъти съм писла за Тесла роудстер , който е модел на 2 години и също се ускорява до 100 за 4,2 секунди и изминава 400 км , само че със 2 часа зареждане.Говореха че цената е към 100 000 долара и ще бъдат произведени около 100 бройки.А това за 2 минути , направо си го забрави - НЕВЪЗМОЖНО


acho.rs, пробега на Тесла е доста под 400км - най-малкото защото няма регенеративна система, за разлика от Лайтинг-а.
Освен това от половин година има технология за бързо зареждане на батерии - разработката е на Тошиба и се казва SCiB (Super Charge ion Battery) - за 5 мин батерията достига 95% от капацитета си, а животът и е около 10 години.
http://www.toshiba.co.jp/about/press/2007_12/pr1101.htm
Освен това от половин година има технология за бързо зареждане на батерии - разработката е на Тошиба и се казва SCiB (Super Charge ion Battery) - за 5 мин батерията достига 95% от капацитета си, а животът и е около 10 години.
http://www.toshiba.co.jp/about/press/2007_12/pr1101.htm
eddiebg написа:acho.rs, пробега на Тесла е доста под 400км - най-малкото защото няма регенеративна система, за разлика от Лайтинг-а.
Освен това от половин година има технология за бързо зареждане на батерии - разработката е на Тошиба и се казва SCiB (Super Charge ion Battery) - за 5 мин батерията достига 95% от капацитета си, а животът и е около 10 години.
http://www.toshiba.co.jp/about/press/2007_12/pr1101.htm
точно тесла има система за регенериране на енергията. Без такава система трудно се докарват над 100 км. Тесла roadster минава 220 мили смесено около 350 км с едно презареждане
http://www.teslamotors.com/efficiency/charging_and_batteries.php
A Bonus: Regenerative Braking
Regenerative braking — which recovers and stores the energy usually lost when you slow down — extends your charge even further, delivering higher miles-per-charge on in-town driving. Think of it like engine braking with a bonus. Whenever you slow down, you send a charge back into the battery. It's a much-needed silver lining to red lights, traffic jams, and other slowdowns.
3 часа и половина зарежда минава 350 км. Това с 10-те минути е доста интересно но все пак има още 2 години да се прави Лайтингът докато тесла роадстер съществува
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
dizelboy написа:тогава на колонките нема да има пистолети а 4е има контакти слизаш опъваш шнура и место стоиките за масла ше има пеики за седянки с колегите
Голям смях ша пада !






8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани