Какво карах снощи!
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Какво карах снощи!
М3 / 3.0 / 0.8 атм бууст = лудница
Можете да го чуете как звучи тука:
http://www.savspeed.co.za/video/MOV00148.MPG
Липсват думи да опишат това чудовище...







Можете да го чуете как звучи тука:
http://www.savspeed.co.za/video/MOV00148.MPG
Липсват думи да опишат това чудовище...
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Сън не ме лови!
SMT6, 9.5 компресия, Гаретт турбо, но забравих параметрите на турбината и на компресора. Турбото почва да надува яко едва към 5000 оборота, а преди това си работи съвсем нормално - малко е шумно заради ауспуха само с 2 гърнета, но не е неприятно.
Не е добре мапнато още, но се очакват към 220 киловата и 350 Нм на гумите. С други думи не е направено за състезания, а за ежедневна употреба - иначе има много потенциал за още мощност, ама и рисковете се увеличават съответно.
Дърпа си на 5та нагоре по баир при 1500 оборота, съединителя е малко груб, ама се живее... 1ва свършва мигновено, а ако превключиш от 2ра на 3та по-рязко и гумите не спират да се въртят

SMT6, 9.5 компресия, Гаретт турбо, но забравих параметрите на турбината и на компресора. Турбото почва да надува яко едва към 5000 оборота, а преди това си работи съвсем нормално - малко е шумно заради ауспуха само с 2 гърнета, но не е неприятно.
Не е добре мапнато още, но се очакват към 220 киловата и 350 Нм на гумите. С други думи не е направено за състезания, а за ежедневна употреба - иначе има много потенциал за още мощност, ама и рисковете се увеличават съответно.
Дърпа си на 5та нагоре по баир при 1500 оборота, съединителя е малко груб, ама се живее... 1ва свършва мигновено, а ако превключиш от 2ра на 3та по-рязко и гумите не спират да се въртят

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ебаси и животното, искам и аз такава ежедневна кола.. въпреки упасностите които крие



--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
kay написа:Сън не ме лови!
Не е добре мапнато още, но се очакват към 220 киловата и 350 Нм на гумите. С други думи не е направено за състезания, а за ежедневна употреба - иначе има много потенциал за още мощност, ама и рисковете се увеличават съответно.
Kay, 220 киловата не са ли прекалено малко за бууст на 0.8. Машината серийно е 286 коня, а 220 КВ-та идват само към 300 коня или може би бъркам... Би ли ми разяснил? Иначе автомобилът е невероятен!
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Не са много 220 киловата, това са към 300 коня - но с важното уточнение че те за измерени на гумите. Истината е, че освен ако не извадиш двигателя от колата и го закачиш директно към специален двигателен динамометър, колко точно коне на вала изкарва дадена кола е просто догатка. Понеже повечето тунинг майстори си имат дино, което мери колата през гумите, повечето хора говорят за мощност на гумите.
Фабричните числа са на вала, но докато стигне до гумите тази мощност имаш загуби от триене в скоростната кутия, диференциала и т.н. - обикновено за кола с ръчна скоростна кутия това е около 15-17% загуби, автоматиците "изяждат" около 20%. Тези числа са чисто ориентировъчни, но ти дават идея за какво става въпрос
За сравнение, подобно М3 3.0 фабрично изкарва около 150 киловата на гумите, и горе-долу толкова въртящ момент (поне при нашта надморска височина, на по-ниско може да изкара повече). Пак, 150 срещу 220 не е кой знае каква разлика на хартия, но въртящия момент е поне двойно по-голям - а това е нещото дето те залепя за седалката.
Хубавото нещо на турбото е, че както си го караш на 0.8 всеки ден, ако някой иска да се дърпа можеш да си сипеш един резервоар състезателен бензин 102 и с врътване на едно копче да вдигнеш бууста на 1.5 бар... тогава става интересно
Фабричните числа са на вала, но докато стигне до гумите тази мощност имаш загуби от триене в скоростната кутия, диференциала и т.н. - обикновено за кола с ръчна скоростна кутия това е около 15-17% загуби, автоматиците "изяждат" около 20%. Тези числа са чисто ориентировъчни, но ти дават идея за какво става въпрос

За сравнение, подобно М3 3.0 фабрично изкарва около 150 киловата на гумите, и горе-долу толкова въртящ момент (поне при нашта надморска височина, на по-ниско може да изкара повече). Пак, 150 срещу 220 не е кой знае каква разлика на хартия, но въртящия момент е поне двойно по-голям - а това е нещото дето те залепя за седалката.
Хубавото нещо на турбото е, че както си го караш на 0.8 всеки ден, ако някой иска да се дърпа можеш да си сипеш един резервоар състезателен бензин 102 и с врътване на едно копче да вдигнеш бууста на 1.5 бар... тогава става интересно

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За сравнение, подобно М3 3.0 фабрично изкарва около 150 киловата на гумите, и горе-долу толкова въртящ момент (поне при нашта надморска височина, на по-ниско може да изкара повече). Пак, 150 срещу 220 не е кой знае каква разлика на хартия, но въртящия момент е поне двойно по-голям - а това е нещото дето те залепя за седалката.
В жестока грешка си !!! Това 70 КW спад от 220 на 150 си е катастрофа !!!
Абсурд 
В жестока грешка си !!! Това 70 КW спад от 220 на 150 си е катастрофа !!!


Penchev написа:За сравнение, подобно М3 3.0 фабрично изкарва около 150 киловата на гумите, и горе-долу толкова въртящ момент (поне при нашта надморска височина, на по-ниско може да изкара повече). Пак, 150 срещу 220 не е кой знае каква разлика на хартия, но въртящия момент е поне двойно по-голям - а това е нещото дето те залепя за седалката.
В жестока грешка си !!! Това 70 КW спад от 220 на 150 си е катастрофа !!!Абсурд
Нещо не те разбрах, я се обоснови за какво говориш...


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Говори се за 15-17% спад на мощност от загуби при триене в механична предавателна кутия и силово предаване - а това,че колата фабрично има 150 киловата на колелата просто не е възможно - все пак не говорим за Москвич 408И а за произведение на "М motorsport" - далеч над 30% - Невъзможно




- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Не знам на колко М3ки си разглеждал дайно графиките, но повечето 3.0 М3ки правят между 140 ако са занемарени и 160 киловата на колелетата, ако са изключително добри екземпляри. 150 е горе-долу нормата. Фабричните данни, нищо че са от БМВ Моторспорт, ги забрави. Тези числа са на 1200м надморска височина. 30% загуби на тази височина за атмосферен двигател са в нормата. Както казах по-горе, на по-ниско ще са по-малки загубите. Другия важен урок е, че различните динамометри ще покажат леки разлики, в зависимост от температурата през деня, вентилацията, триенето на барабаните им, и куп други неща. Едно дайно може да измери една кола с 10% повече от друго, това нищо не значи. Истинския тест е на 1/4, 1/2 миля, ве макс и прочее. Казвам това дето съм го видял с очите си само.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани